პროექტები

პროექტის სახელწოდება: ,,მათემატიკა ჩემს გარშემო ‘’
პროექტის მთავარი იდეა:  მოსწავლეები  იკვლევენ მათემატიკის როლს ადამიანის ცხოვრებაში.
პროექტის აქტუალობა:  მასალის მოძებნა ინტერნეტის გამოყენებით,დისკუსიების გამართვა,ინტერვიუს აღების მეთოდით საკითხში ჩაღრმავება.
პროექტის მიზნები:
მათემატიკური ცნებებისა და პროცედურების ფლობა,მათი გამოყენების უნარი რეალური პრობლემების გადაჭრისას.
კომუნიკაციის იმ საშუალებეების ფლობა რომელიც საჭიროა ინფორმაციის მისაღებად და გადასაცემად მათემატიკური ენის და საშუალების გამოყენებით.
ძირითადი უნარ-ჩვევები,რომელთა ჩამოყალიბებასაც ემსახურება თანამედროვე განათლება.
მონაწილეთა ასაკი:  14-15  წელი
ვადები/ხანგრძლივობა: ერთი თვე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:
მოსწავლეები შეიძენენ კვლევის უნარ-ჩვევებს,აკეთებენ პრეზენტაციებს, ფოტო ალბომებს, ფოტო გამოფენას,ისწავლიან ურთიერთთანამშრომლობას.
პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):
ა)მოსწავლეები იკვლევენ რომელ მათემატიკურ ჩვევებს ფლობენ ადამიანები.
ბ)მათემატიკის გამოყენება სხვადასხვა ადამიანის ცხოვრებაში.
გ)მათემატიკის როლის მოძიება ისტორიულ წყაროებში,მათემატიკის მნიშვნელობა გლეხკაცის ცხოვრებაში:( საქართველოს სხვადასხვა კუთხეებში არსებული ძველი სიგრძისა
და წონის ერთეულები, ფართობის გამორკვება, მოძიება და მათი შედარება დღევანდელ ერ-
თეულებთან.)
საგნებთან /საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან.
მათ.VIII.8. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურათა თვისებების გამოყენება ფიგურათა კლასიფიცირებისათვის და მათი სახეობების შესადარებლად. შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:  აყალიბებს მიმართებებს (მაგალითად ზოგადობა - კერძოობა ) ფიგურათა სახეობებს ან თვისებებს შორის, სქემატურად გამოსახავს ამ მიმართებებს (მაგალითად ცხრილის ან დიაგრამის საშუალებით );  ფიგურის მოცემულ თვისებებს (მათ შორის სიმეტრიულობა) შორის ირჩევს თვისებათა იმ მინიმალურ ერთობლიობას, რომელიც ცალსახად განსაზღვრავს ამ ფიგურას;  მოცემული ხედების მიხედვით ასახელებს სივრცული ფიგურის შესაძლო სახეობას.
მათ.VIII.9. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურისა და მისი ელემენტების ზომების მოძებნა. შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:  იყენებს ფიგურათა თვისებებს და ტოლი ფიგურების შესაბამისი ელემენტების შედარების მეთოდს ფიგურის ელემენტის უცნობი ზომის მოსაძებნად;   პოულობს ფიგურის ფართობს მარტივ ფიგურებად დაყოფის ან მარტივ ფიგურამდე შევსების ხერხით;
პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი);დარეგან მელიქიშვილი.
 ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: Darejan.meliqishvili@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:http://darejanisblogi.blogspot.com/

განხორციელების გეგმა

No comments:

Post a Comment